dissabte, 14 de novembre del 2015

INICI GUIÓ


Ja tenim l'inici del guió d'aquest any!! 
De moment fa molt, molt bona pinta i estem molt il·lusionats i il·lusionades perquè ja tenim un primer acte fantàstic on s'identifiquen personatges, espais, la situació argumental i l'inici del conflicte!!

Els puntals sobre el que fonamentarem el punt de vista sobre la temàtica escollida són: el fet de positivitzar el no consum, la seguretat en un mateix i l'autoestima, la pressió grupal, l'amistat i les relacions grupals entorn el consum i, per últim, les diverses tipologies d'oci.

Podeu trobar el guió a la pestanya corresponent!!

SEGUIM!!!!

2 comentaris:

  1. Bien esta musica pienso que podria quedar bien en la parte en la que la miriam esta en el partido mientras la Raquel de fiesta la musica empieza tranquilita y se va poniendo tensa es un poco larga y eso puede ser una pega pero alomejor si se recorta un poco puede quedar bien, bueno yo te la dejo y tu te lo miras:

    https://www.youtube.com/watch?v=kLp_Hh6DKWc

    La siguiente cancion puede quedar muy bien en la peli y a mi me gusta bastante se puede poner creo que en casi cualquier parte de la pelicula porque esta muy chula:

    https://www.youtube.com/watch?v=l3W0iho-DSs

    Esta canción puede quedar bien en algunos puntos de la peli, por ejemplo cuando se reconcilian, o al final, y quiero que prestes atencion a cuando habla en español porque es por lo que te la envió lo que dice que se pude relacionar con la pelicula y esta bastante bien:

    https://www.youtube.com/watch?v=u_IUMxT9eEE

    Y este bueno... Te lo envió porque es la musica que han utilizado este año para el anuncio de la loteria de la navidad y me gusta bastante, y puede utilizarse en los momentos tristes de la pelicula, o por ejemplo cuando hay imagenes de las luces de navidad y la raquel asi como triste, nose se puede utilizar tambien:

    https://www.youtube.com/watch?v=LpuGf7rspqY

    Y ya esta, yo creo que ya hay musica pa toda la pelicula XD. A ver si te gustan :)

    ResponElimina
  2. Hola Alex,

    Super bé!!!! Moles gràcies!!!
    La segona pot funcionar durant la seqüència elaborada. Quan la raquel fa rehabilitació i la Miriam l'ajuda i tornen a reconcilar-se.
    I la última ens pot funcionar molt bé pel Making off o per algun moment en que algún personatge recordi o estigui trist!!

    Moltes gràcies!!!

    Ens veiem divendres!!

    Iaco.

    ResponElimina