diumenge, 4 de març del 2012

INICI

Aquest cap de setmana he escoltat aquesta cançó de Rosario que parla sobre la família i el lloc on hem nascut! Podria acabar la pel·lícula amb la tornada dels germans a casa! Jo m'imagino un dinar plegats i després contemplant el paisatge plegats! No sé? Que us sembla?
Deixo una imatge del paisatge que jo m'imagino!





Deixo també la seqüència inicial de la peli "Paris, Texas" de Wim Wenders de la que us vaig parlar:


Que creieu que expressa en relació al personatge el fet que es trobi en un desert? 
Recordeu que els elements del cinema expressen els estats emocionals dels personatges o de les situacions.

Deixo també un viatge en bicicleta de la serie "Skins" fixeu-vos com l'espai i la música ajuden a expressasr les sensacions dels personatges!

http://www.youtube.com/watch?v=gXsL8B6eyZY&feature=youtu.be

I una sequència de "Mala sangre" de Leos Carax on expressa la fujida d'un personatge que està patint canvis en el seu interior.