diumenge, 15 de gener del 2012

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL TALLER 7è-ART!!

                                                                                                                   Francis Ford Coppola


VOLS FILMAR EL TEU PROPI CURTMETRATGE?!


En el Projecte 7è-ART aprendrem a analitzar i a utilitzar els elements tècnics i expressius dels mitjans audiovisuals a través de la realització d'un curtmetratge de ficció.


Aprendrem a utilitzar de forma expressiva i artística el color, el so, l'enquadrament, la llum, els moviments de la càmera, la posada en escena, el muntatge... escriurem un guió on expressarem tot allò que volem dir amb la nostra pel·lícula. I finalment rodarem el nostre curtmetratge aprenent a utilitzar la càmera, el trespeus, el micròfon, la claqueta... 


I sobretot, també aprendrem a ser espectadors crítics, actius i competents davant dels mitjans audiovisuals, a treballar en grup, coneixerem gent nova i ens ho passarem bé fent el nostre propi curtmetratge de ficció!! 


Així doncs, 3, 2, 1... ACCIÓ!


SI HI VOLEU PARTICIPAR APUNTEU-VOS-HI A LA PESTANYA "FULL D'INSCRIPCIÓ"!!


                                                                    Agnès Varda

                                                                Federico Fellini
                                                 



151 comentaris:

  1. Hola Iaco,

    sóc la Laura, del grup dels divendres. Esque tinc un dubte, perquè volia enviar un enllaç per a que el penjessis al apartat de miscelània però en el mateix apartat no hi ha opció de penjar res, o com a mínim no ho veig! Com ho faig doncs?

    ResponElimina
  2. Hola Laura,

    moltes gràcies per enviar el missatge!!
    A les pestanyes no hi opció per deixar missatges. S'han de deixar tots a l'entrada principal i dir-me a quina pàgina vols que ho penji!! Per exemple, si vols penjar un vídeo a "miscelànea" envia'm la direcció del link del vídeo i em dius que vols que vagi a la pàgina de "miscelànea" o a la que vulguis!! Ok?

    Per cert, ets tu la qui s'ha fet seguidora del bloc?? És que hi ha algú nou i no sé qui és!
    I aneu pensant idees per al guió de la peli!!!!

    Una abraçada i fins divendres,

    Iaco.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Iaco,

      torno a ser la Laura. Primer de tot, si, sóc jo la que s'ha fet seguidora del bloc! I no vaig necessitar tenir un correu gmail, amb el hotmail va ser suficient.

      http://www.youtube.com/watch?v=M_8Jwh8K_Ns

      Aquest es el video que m'agradaria que penjessis en l'apartat Miscelània. Es tracta d'un tràlier d'una pel·licula de la qual em vaig llegir el llibre i trobo que estarà molt emocionant. El tràlier està en anglés però amb subtitols al español, espero que aixo no representi cap problema!

      Moltes gràcies!:)

      Elimina
  3. Hola Laura,

    ja t'he penjat el vídeo a la pàgina "miscelànea". He agafat un que està doblat al castellà però l'usuari que l'ha penjat el te desactivat i no es pot incrustar al bloc! Ja veuràs que quan cliques sobre el vídeo et demana anar a la pàgina de YouTube però et genera un link directe al vídeo!!

    Per cert, m'ha agradat molt el trailer i sembla intressant ja que el gènere de la ciéncia ficció m'agrada molt.
    Aquest cap de setmana jo he vist "The artist" i te la recomano molt. Potser és una mica lenta però és una pel·lícula molt maca que explica com va evolucionar el cinema del mut al sonor a través d'una història d'amor entre dos personatges.

    Gràcies,

    Iaco.

    ResponElimina
  4. Ja puc comentar, no problem.. ehhe quan arribi a casa posaré un trailer d'una peli que m'agrada molt, no dic quina es per mantenir la intriga muajaja
    Sóc l'Anna, per cert :)

    ResponElimina
  5. hola Iaco
    Soc Mahmuda, del grup dels divendres.
    he estat pensant en la història, la que havíem estat parlant el divendres passat que els personajes que deciamos que eran els protagonistas en lloc d'amics que siguin germans .....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mahmuda,

      em sembla molt bona idea!! Demà quan ens reunim ho proposem i a veure que hi diuen els teus companys i companyes!
      Hem d'anar pensant: de que fujen aquests dos germans o amics o el que decidim que siguin i a on van.

      De moment el que tenim són: aquests dos personatges que no sabem si són dues noies o dos nois o un noi i una noia que fugen d'alguna situació que han viscut i que van en busca d'alguna cosa en aquest viatge que és una metàfora del canvi intern que estan visquent!!

      Moltes gràcies per comantar i ja saps que si vols penjar algun vídeo, música... només m'ho has de dir!

      Fins demà,

      Iaco.

      Elimina
    2. hola Iaco

      soc L'ismail francesc ferrer guardia la canso de danza kuduro

      http://www.youtube.com/watch?v=7zp1TbLFPp8&feature=related

      Elimina
    3. hola IACO soc el ismail francesc ferrer guarrdia
      porque no forman en un grupo de 5 personas el guapo el listo y la chica el líder segun líder.

      http://www.youtube.com/watch?v=Ibcb2qrwT4A

      Elimina
  6. espero que em respons Iaco

    ResponElimina
  7. Hola Ismail,

    és clar que responc!! Ja us vaig dir que entre tots els tallers d'audiovisuals que porto responc a uns 300 alumnes! Un més o un menys no vindrà d'aquí no? Però cadascún de vosaltres sou especials!!!

    A veure: la cançó de "Danza Coduro" no la penjo ja que el tracte cap a la dona no el veig adequat ja que la tracten com si fos un objecte sense personalitat que només acompanya a un noi que ostenta de ser molt ric. No ho creus així? Si vols el dimecres el veiem amb els companys i companyes i en parlem!

    L'altre vídeo sí que te'l penjo ara mateix ja que sé que "Polseres vermelles" és una serie que esteu treballant amb la Montse i tracta sobre valors com l'amistat, la solidaritat, l'amor...

    No entenc que vols dir amb això del"grup de cinc"? El dimecres m'ho expliques!

    Moltes gràcies per comentar Ismail i si penses idees per la pel·lícula no dubtis en esciure'm!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Iaco,
      soc l'Oscar de ferrer i guardia.
      t' envio aquesta musica que s' anomena ai si me pego

      http://www.youtube.com/watch?v=admDrV2nUSQ

      Elimina
  8. Hola Oscar,

    ara et penjo la cançó a l'apartat de miscelànea!!
    Et vaig veure molt motivat el dimecres i m'agrada molt veure que us agrada i que us ho passeu bé al taller!!

    Gràcies per comentar i fins dimecres que començarem a treballar les idees per la pel·lícula!!

    Iaco.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert Oscar, a la cançó quan parla de conquistar a una noia que li agrada pensa que en l'amor més que conquistar hauriem de parlar de compartir ja que allò que és conquereix és alguna cosa que et pertany i en l'amor més aviat és tracta de dues persones que d'acord amb el que senten cadascuna d'elles estan amb una altra persona perquè els aporta coses, els omple i els dona feliçitat! Per tant, una noia no la conquistes sinó que estas amb ella per que totes dues persones volen estar juntes!

      Fins dimecres,

      Iaco.

      Elimina
  9. hola Iaco soc l'abdel del Francesc Ferrer i Guardia

    t' envio la cançó de pitbul?????

    ResponElimina
  10. Hola Abdel,

    és clar, fes-me arribar la cançó, l'escolto i si no és ofensiva en la lletra la penjo a la pestanya de "miscelànea".
    Moltes gràcies per comentar!! M'encanta veure que comenteu al bloc i escoltar la música que us agrada i compartir-la amb d'altres companys i companyes!! Va, enviam-ho i així l'escolto! Només has de dir-me l'adreça!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
  11. Hola Iaco
    SOC MAHMUDA,DEL GRUP DELS DIVENDRES.
    VOLIA DIR-TE QUE DEMA NO VINDRE.
    PERÒ AIXÒ DE LA MUSICA, TINC UNA PENSADA, QUE M'AGRADA MOLT.
    EL PROPER DIVENDRES LA PORTARE.

    UN PETO

    ResponElimina
  12. Hola Mahmuda,

    igualment al grup de dimecres (amb la Montse) recorda que no has de venir!!
    La música si us plau me la podeu enviar a través dels comentaris donant-me l'adreça del youtube i així la penjo al bloc!!

    Fins divendres i moltes gràcies per comentar!! Això ja va animan't-se!!

    Iaco.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola soc abdel t' envio canço de pibull

      http://www.youtube.com/watch?v=EPo5wWmKEaI&ob=av2e

      Elimina
  13. Hola Abdel,

    moltes gràcies per enviar-me la cançó!! El videoclip deixa pels terres a la figura de la dona com si només fos un objecte que acompanya al cantant!
    Potser no hem som conciencts d'aixó ja que és el segón que m'envieu que hi passa el mateix!
    El penjo justament perquè crec que és necessari que en parlem tots i totes a veure que en penseu!

    Moltes gràcies i fins demà,

    Iaco.

    ResponElimina
  14. Hola Iaco,

    sóc la Laura, dels divendres. Fa un temps estava veient una sèrie i va sortir una escena de dos personatges fent un viatge molt llarg en cotxe, i sonava aquesta cançó. Aleshorees, quan vam començar a idear tot el començament de la peli em va venir al cap i crec que quedaria be, però nose, ja direu els demés a veure que us sembla!

    http://www.youtube.com/watch?v=otXGqU4LBEI&feature=fvsr


    Fins demà!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Laura,

      ets un sol!!! La cançó ja la coneixia i m'agrada molt!!
      Els nois i noies del Ferrer i Guardia el dimecres van aportar idees molt bones per al guió que em sembla que us encantaràn!! Demà us ho explico i parlem a veure com seguim amb el guió!!!!

      La cançó la penjo a la pestanya de B.S.O. i estaria bé saber ben bé de que parla per saber si s'adequa al que volem dir amb la nostra peli!!
      Ah, i demà us ensenyaré també una mica el curt que ja em acabat amb els nois i noies de Badalona!!

      Una abraçada gegant!

      Iaco.

      Elimina
    2. Hola Iaco!

      Sóc l'Ismail del Ferrer i Guàrdia .

      La Montse m'ha explicat el que vau fer dimecres.

      M'agraden les idees.

      Fins dimecres,una abraçada.

      Elimina
  15. Hola Ismail,

    celebro que t'hagin agradat les idees que van donar els teus companys i companyes l'altre dia!! A mi també em van agradar molt i em van sorprendre molt gratament!!
    El proper dia començarem a escriure el guió de la pel·lícula i a pensar situacions ques els hi poden passar als personatges!

    Moltes gràcies per comentar i per estar tant motivat amb el projecte!
    I dona-li les gràcies a la Montse per estar tant pendent i tenir-vos tant ben informats!!

    Una abraçada i fins dimecres,

    Iaco.

    ResponElimina
  16. ola iaco
    tabio aquet trailer per que hu vejis
    http://www.youtube.com/watch?v=515eIQnhPLI

    una abrasada mol forta del yassir

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Yassir,

      ja t'he penjat el vídeo a la pàgina de Miscelànea!!
      A veure si aquesta setmana aneu pensant idees de posibles situacions que els hi passin als personatges!!
      Llegiu el guió i a veure que s'us acodeix!! Totes les idees són bones només que entre tots i totes algunes decidim si estan bé per la història o si no però cap idea està malament!!

      Una abraçada i fin divendres que ve,

      Iaco.

      Elimina
  17. Hola,

    sóc la Laura del grup dels divendres. Aquest divendres no podré venir malauradament a la presentació del curt dels nois de badalona, però espero que us vagi molt bé i que el curt agradi molt. Si això, ja el veuré més endavant!

    ResponElimina
  18. Hola Laura,

    quina llastima que no puguis venir!! Segur que t'hagés agradat!!
    Ja us el passaré el divendres que ve per la gent que no hagueu pogut venir i així veiem un projecte similar al nostre però sense res a veure amb la història que estem fent nosaltres!
    Si vols mira't a la pestanya de "guió" el que varen fer els nois i noies de l'institut Ferrer i Guardia que està super bé ja que van seguir el diàleg que varem fer la setmana passada!!!

    Una abraçada i fins divendres que ve,

    Iaco.

    ResponElimina
  19. hola Iaco
    soc mahmuda del grup de divendres.
    volia dir-te que m'ha agradat moltíssim la pel · lícula, a estat molt xula.espero que la nostre sigui igual o encara mes.
    hos felicito molt per la feina que heu fet.

    una abraçada i fins dama

    ResponElimina
  20. hola Iaco .
    soc mahmuda una altra vega, he buscat la musica pero no he conseguit localitzarla en youtube. pero no pasa res ja buscare una altra.

    una abraçada

    adeuuuuuu

    ResponElimina
  21. hola laco. Soc la souhayla aqui tinc una canço molt bona
    http://www.youtube.com/watch?v=XIUhCQKM8PE
    espero que t'agradi :)

    ResponElimina
  22. Hola Mahmuda,

    celebro que t'agradés la peli que hem fet a Badalona! La nostra quedarà encara millor!
    Per la cançó no et preocupis gens. Ja me la portaràs el proper divendres o m'envies una altra!
    Per cert, us haig de feliçitar a tu i a l'Anna per com veu participar a la última sessió! Espeo que segiu així!

    Una abraçada molt gran i fins divendres,

    Iaco.

    ResponElimina
  23. Hola Souhayla,

    moltes gràcies per comentar al bloc!! La cançó que m'envies ja l'he penjada al bloc a la pestanya "BSO".
    La cançó m'ha agradat molt i l'escoltarem el dijous a classe!!
    Celebro que estiguis tant motivada en fer la pel·licula!!Ja veuras com quedarà genial!!

    MOLTES GRÀCIES i ens veiem el dijous!!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
  24. Hola a tots!

    Sóc la Laura del grup dels divendres. Primer de tot disculpar-me per no haver vingut aquestes ultimes sessions, però esque estava de viatge amb l'escola i se'm va oblidar de comentar-ho al bloc. Per continuar, vull dir que m'he llegit tot el que vau fer a la última sessió (tot allò que hi ha al apartat de guió) i m'agrada molt com esta anant! I ja per acabar, només un dubte, quan és la seguent sessió?

    Una abraçada:)

    ResponElimina
  25. Hola Laura,

    gràcies per l'interès i pel seguiment!!! Com ha anat per Grècia???
    Jo hi he estat 3 vegades i de tots els llocs on he anat del món és amb diferència el meu preferit. Pel clima!!
    La següent sessió serà el divendres 13 d'abril (viernes 13 buuuuuu!!!) i ja començarem el desglós de material, personatges... per començar a filmar la següent setmana!
    Per cert, ahir varem anar a localitzar a on filmarem i l'Anna va fer unes fotos xulissimes que en quan m'envii penjaré al bloc perquè tots i totes ens podem fer una idea de les imatges!!

    Anna si llegeixes això... si us plau!! Envia'm les fotikos plis!! Si et pesen massa per enviar-les per mail pots utilitzar el Dropbox només has de posar el meu correu i jo ja tinc un compte creat!!!

    Gràcies a totes i bona setmana santa,

    500 milles is on fire!!!!!!

    Iaco.

    ResponElimina
  26. Hola a tots i a totes!

    Dons per Grècia força bé! Ja us ho acabaré d'explicar tot el pròxim divendres!

    Em sembla molt bé tant els llocs on heu proposat per filmar com el títol de la pel·lícula! Jo pujant i baxant d'esquiar passo per un lloc que em va semblar que seria bo per rodar, i ho vaig grabar l'últim cap de setmana que vaig pujar, però ara que ja esta més o menys decidit i a més que està una mica lluny (més o menys per Agramunt) suposo que és igual! O sinó ja us ho ensenyaré!

    Fins divendres!:)

    ResponElimina
  27. Hola Laura,

    ja ens ensenyaràs el lloc aquest però si és molt lluny potser és complicat moure'ns tots i totes!
    Celebro que t'hagin agradat les fotos de les localitzacions! Fixa't que he creat una pesatnya nova on a part pots veure fotikos de quan varem anar-hi!

    Una abraçada i fins "Viernes 13"!! Buuuuuuuuu!!

    Iaco.

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola soc sliman

      t'envio una canço http://www.youtube.com/watch?v=zUf0e9u_iuA&feature=related

      Adeu

      Elimina
  28. Hola Slimane,

    ara et penjo la cançó a B.S.O.! M'ha agradat molt, a veure si la podem posar a la pel·lícula!!
    Es un recull de cançons oi?

    Una abraçada i fins dimecres que ve!!

    Iaco.

    ResponElimina
  29. hola Iaco

    Sòc Zahra del Pedrol
    que tinc una cançó
    http://www.youtube.com/watch?v=eg9OtleVIxo&feature=related
    espero que t'agradi!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Zahra,

      Moltes gràcies per comentar!!
      M'ha agradat molt la cançó!!! De fet crec que podria anar al final de la pel·lícula quan la mare arriba i es retroba amb els seus fills!!!
      Que et sembla?

      Diga'ls-hi a la Zahra i a l'Aicha que enviin també cançons que quan més en tinguem millor!!!

      Una abraçada i fins dijous que ve!!!

      Iaco.

      Elimina
    2. Per cert Zahra, t'he penjat la cançó a la pestanya B.S.O.!!!!

      Una abraçada!

      Elimina
  30. Hola Iaco

    sóc el Ismail Francesc Guardia

    tenvio la canço.una mica trista.

    quan el germà no troba el treball.
    http://www.youtube.com/watch?v=hzUsACgfFK0

    ResponElimina
  31. Hola Ismail,

    m'ha agradat molt la cançó i trobo que va molt bé per quan els germans busquen feina!! Segur que la posarem!!!
    Ara mateix la penjo a la pestanya de B.S.O.!!!

    Gràcies per enviar música i si en trobes alguna més envia-la!!!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
  32. Hola Iaco
    soc l'Aicha de salvador i pedrol
    tenvio una canço
    http://www.youtube.com/watch?v=F4V-tIfLjb0&feature=related

    ResponElimina
  33. Hola Aicha,

    Moltes gràcies per comentar al bloc!! És molt alegre la cançó que has enviat i crec que podria anar durant el títols de crèdit al final!!
    Ara mateix penjo la cançó a la pestanya "B.S.O."!!
    La setmana que ve començarem a veure el material que necessitem per la pel·lícula i quins dies fileme!!

    Una abraçada i fins dijous!!

    Iaco.

    ResponElimina
  34. Hola Iaco
    Soc la Mahmuda, volia enviar-te la música que m'agrada.
    Es aquesta: http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=zB3FlNOOsW4
    Espero que t'agradi, i els companys també :)

    Una abraçada

    ResponElimina
  35. Hola Mahmuda,

    Mare meva, avui està enviat missatges tothom!!! Espero que treballessiu molt ahir amb la Silvia!
    Gràcies per comentar al bloc!! Sou uns sols!!
    La cançó m'ha agradat moltíssim, ara te la penjo a B.S.O.!!

    Una abraçada i fins divendres si no ens veiem pel Ferrer i Guàrdia abans!

    Iaco.

    ResponElimina
  36. i una altra que m'he despistat de posar-la abans


    mahmuda.

    ResponElimina
  37. Hola Iaco,
    Sóc la Zahra B de l'institut Jaume Salvador i Pedrol aqui tens unes cançons que he triat.
    espero que us agradi!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=5fOnbnbwLCI&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=6kBM9yZJexg

    ResponElimina
  38. Hola Zahra,

    Ja he escoltat les dues cançons i les he penjat a la pestanya de B.S.O.!!
    La primera m'ha agradat molt i crec que podria anar al final quan es retroben amb la mare!!

    Una abraçada i gràcies per enviar les cançons. Ens veiem dijous!!

    Iaco.

    ResponElimina
  39. Hola Iaco Sòc Ismail de Ferrer Gardia

    tenvio la canço de hatim amour Quan sacabar la pelicula .

    http://www.youtube.com/watch?v=e-VZkuGv4Sc.

    ResponElimina
  40. hola, companys i comanyes.

    molt be, ja anem be, tenim 1652 visites al bloc,el guion fet.
    espero que aixo sigui com la vostra presentacio el dia de grabar.
    espero que no ens rendim en els ultims dies.


    Mahmuda.

    ResponElimina
  41. Hola Mahmuda,

    M'encanta veure que esteu tant motivats!!
    Ja queda molt poquet per acabar-la i ara és quan haurem d'apretar una miqueta més però estic convençut que entre tots i totes ho tirarem endavant!!

    Per cert, no m'has enviat la cançó que deies al missatge!

    Una abraçad i moltes gràcies pel missatge!

    Iaco.

    ResponElimina
  42. ola laco soc la asmae de francesc ferrer i guardia
    ya porfen te envio una musica que un noi
    canta a la seva mare :)<3

    ResponElimina
  43. http://www.youtube.com/watch?v=1oCwjBNnpW4&feature=related

    ResponElimina
  44. ola laco soc la asmae otra ves te envio esta musica creo que cuando no encuentar el trabaja va be esta musica es treste la muscia pero espero ke tagrade <3:) http://www.youtube.com/watch?v=tUP5ZbG9_44&feature=related

    ResponElimina
  45. Hola Asmae,

    Ja he escoltat les dues cançons i les he penjat a la pestantya de "Banda Sonora"
    Sobretot m'ha agradat molt la segona i crec que pot anar molt bé per quan busquen feina però haurem d'escollir perquè ja en tenim algunes!!
    Gràcies per comentar i per enviar les cançons!!

    Fins demà a les 17h!!

    Iaco.

    ResponElimina
  46. hola Iaco
    soc Mhmuda volia enviar-te la canso que et vaig dir
    http://www.youtube.com/watch?v=9knTQPhuCZk&feature=related

    una peto

    fins dama.

    ResponElimina
  47. Hola Mahmuda,

    Moltes gràcies!!! Mare meva això tira milles i d'aquí poquet esterem ja a 2.000 entrades!!!
    Al final t'has enrecordat eh!!
    La cançó m'ha agradat moltíssim i ja la he penjat a "Banda Sonora" però a les 23:30h hauries d'estar dormint que sinó demà no t'aguantaràs de peu!!!!!!

    Ens veiem demà a les 17h!!!!

    PD: Per cert, fixat com has escrit "demà" i "cançó" que tu escrius en català molt bé!!!!

    Una abraçada grossa i bona nit!!

    Iaco.

    ResponElimina
  48. jajajajaj

    dacord.

    gracias por corregir les faltes

    un pato

    mahmuda

    ResponElimina
  49. Gràcies a tu Mahmuda!!

    Ens veiem a les 17h a Bon Viatge!! Un petó!!

    Iaco.

    ResponElimina
  50. hola Iaco
    perdo per avui esque estaba mala.

    pero el proper divendres estare segur.

    una abraçada

    Mahmuda.

    ResponElimina
  51. Hola Mahmuda,

    No pasa res, no et preocupis gens que estic segur que el proper dia et trobaràs millor i i ja participaras més!!

    Una abraçada,

    iaco.

    ResponElimina
  52. hola iaco soy la asmae no ciento ya no puedo
    seguir haciendo la pelicula que mis padres no me dejan
    no cinto muchooo perdón per esta leo pero
    si lo arya buy atener problemas con mes padres
    no ciento otra ves perdon :< :,< mi ermano si
    que lo ase pero yo no :<

    ResponElimina
  53. Hola Asmae,

    No et preocupis gens, el dimecres en parlem i m'ho expliques millor!!
    Intentarem arreglar-ho perquè et deixin i si no pot ser ja tornarem a repetir el que vem fer el divendres un altre dia!!

    Una abraçada i fins dimecres,

    Iaco.

    ResponElimina
  54. ola laco soc L'Abdel de fransesc ferer i guardia
    cuan tornarem a firma unatre begade.

    abdel azizi

    ResponElimina
  55. nociento muchoo vale el dimecres te
    explico tot nocientoo muchoo

    perdon :(



    asmae!!

    ResponElimina
  56. Hola Abdel i Asmae,

    Abdel, tornem a filmar el proper divendres!!
    I Asmae no passa res, ens veiem dimecres i en parlem!!!

    Una abraçada grossa als dos,

    Iaco.

    ResponElimina
  57. hola Iaco
    volia comentarte que si que ho fare .
    aaaaa ahir no et vaig dir res, perque em va costar una mica tomar la decisió :)

    una abraçada

    Mahmuda.

    ResponElimina
  58. Que bé Mahmuda!!!!!

    Estic molt content que finalment ho vulguis fer!!!!! Estic segur que ho faràs GENIAL!!!

    Una abraçada mot grossa i moltes gràcies!!!

    Fins demà i tranquila que ho filmarem sense bicicleta ja que estava tant segur que ho faries tu que ni tant sols les he demanat!

    Iaco.

    ResponElimina
  59. eres la mejor mahmuda te quiero mucho mi preciosa<3 !!!
    perdon iaco hoy no mi ha pudedo vener
    porque tenia que ayudar mi madre pero
    el viernes que viene si que voy a vener

    espero que lo pasais bn

    un abraçada iaco y ami niña mahmuda tkm <3

    asmae!! de francesc ferrer i guardia

    ResponElimina
  60. Hola Asmae,

    Avui ha anat super bé i la Mahmuda ho ha fet genial!!
    Moltes gràcies pel missatge i dir-te que t'hem trobat a faltar!!
    Ja t'ensenyarem dimecres el que hem filmat ja que ha quedat molt molt bé!!
    Ets un sol i no et preocupis per no haver pogut venir però t'esperem el divendres que ve!!

    Una abraçada molt gran,

    Iaco.

    ResponElimina
  61. gracias iaco me alegroo por vosotros
    ya ose esque mi niña es una preciosa!! <3
    fin demecres...!!

    un abraçada a tu tmbn,



    asmae!!

    ResponElimina
  62. tu si que lo eres
    tequiero mucho asmae <3 <3 <3
    eeeee el viermes tienes que venir, si no voy a tu casa a
    buscarte

    un besito

    mahmuda

    ResponElimina
  63. Asmae i Abdel,

    Estava pensant que si voleu podeu dir-li a l'Isam de Badalona (el vostre cosí) que vingi el divendres que ve que em faria molta il.lusió veure'l!!
    El dimecres en parlem!

    Iaco.

    ResponElimina
  64. donde tendremos que estar el miércoles?
    por la tarde


    abdel: de francés ferre i guardia .

    ResponElimina
  65. pero l'Isam no va ha querer venir.


    abdel

    ResponElimina
  66. Hola Abdel,

    Diga-li a l'Isam que estic jo i segur que vol venir a filmar el divendres!!
    Pel dimecres tranquil que ja ho parlarem pel matí al Ferrer i Guàrdia i us ho dic a tu i a la Mahmuda!

    Una abraçada i bon cap de setmana!!

    Iaco.

    ResponElimina
  67. hola Iaco
    ho sento molt el dimecres no puc venir, perquè tinc la exposició de reserca, i el meu grup a quedat el dimecres, a més jo tinc anglès de 4 a 5.
    pero el dijous si que puc, a la tarde no tinc isti.

    ho sento molt
    se que ho estec fen una mica complicat, pero he de aprovar. ;)



    un peto

    ResponElimina
  68. Hola Mahmuda,

    No passa res!! Tots i totes anem molt liats a finals de curs!
    Dimecres en parlem i veiem quin dia ens va bé a tots i totes!!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
  69. hola Iaco!!
    no ciento mucho pero hoy también no
    voy a vener esquí estoy mala
    y no ido tambien a instituto espero
    que el viener que viene que vengo pero
    espero que lo pasais bn !!!


    asmae!!

    ResponElimina
  70. Hola Asmae,

    Avui ha anat bé però ha estat llarg i hem acabat tard!
    No et preocupis, ja m'ha dit el teu germà que avui no havies anat a l'institut que et trobabes malament!
    El prpoer divendres si que vindràs oi?

    Una abraçada i dimecres veurem el que gem filmat!

    Iaco.

    ResponElimina
  71. hola iaco
    volia dir-te que dema podre estar solament fins 7:45
    espero que dema no tenim molt que caminar ajajaj



    bueno un peto
    :)

    ResponElimina
  72. Hola,

    No sé qui ets!! Pel que intueixo deus ser la Mahmuda!!!
    No passa res, si triguem més ja t'encadenaré a l'Abdel perquè et quedis!!! Jejeje!!
    Per cert, la caseta està molt més a prop d'on varem anar l'últim dia així que caminarem poquet!!!

    Anims que ja queda mooooooolt poquet per acabar i hem de fer un últim esforç!!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
  73. es el que tenim que fer.
    pero tu samps que estrellas de cine no les fan caminar molt. :D jajajajjajja


    mahmuda

    un peto

    ResponElimina
  74. Tens raó Mahmuda el proper dia llogarem una limusina per dur-vos als actors!!jejeje!

    Un petó i fins ara a les 17h!!

    Iaco.

    ResponElimina
  75. iaco perdona por no benir .porque tenia que hir con un amigo porque sehiva a Francia

    ResponElimina
  76. Hola Abdel,

    No passa res!! Si era per una cosa important com aquesta no et procupis però m'hauries d'avisar abans!!!
    El divendres varem aprofitar per filmar els plans que haviem grabat amb l'Asmae amb la Mahmuda!

    Ens veiem dimecres!!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
  77. espero que dema no sigui igual que el divendres anterior.
    que ting ganas de veure el resultat . jajajaja

    mahmuda

    ResponElimina
  78. hola iaco!
    tinc una noticia molt bonica.
    la meva mare ma dit que parlara amb el profe de arab i per dirle que hens canvia el examen
    haveure si tinim sort i ho accepti ajajja

    un peto

    mahmuda

    ResponElimina
  79. Hola Mahmuda,

    Boníssima notícia!!!!! A veure si ho poden canviar!!
    Ho heu fet genial avui els actors i les actrius!! FELIÇITATS!!!!

    Una abraçada gegant i gràcies per tot!!

    Iaco.

    ResponElimina
  80. hola iaco
    esta todo confirmado, ja he pugut escapar del examen del 19 jajajajja.
    alfinal mel far el cap de setmana anterior.

    un peto


    mahmuda

    ResponElimina
  81. Hola Mahmuda,

    Molt bé!! Si no hi ets tu perdem l'actriu principal de la peli!!!!
    Me'n alegro moltíssim que al final puguis venir!!

    Aquest cap de setmana he estat montant el que varem filmar el divendres i ho veu fer genial tant tu com l'Abdel!! FELICITATS!!

    Una abraçada grossa!!

    Iaco.

    ResponElimina
  82. hola iaco
    m'han dit que la pelicula la presentaras el dia de les orles.
    si us plau, que no ho fasis

    por fi

    mahmuda

    ResponElimina
  83. Hola Mahmuda,

    Perquè no vols que la passem si ha quedat genial i tant tu com l'Abdel ho heu fet molt bé!!
    Tranquila que fins i tot us demanaràn autogràfs!!!!

    Demà parlaré amb la Montse a veure que hi podem fer i també ho parlem divendres a les 17h amb tu i l'Abdel!!!

    Un petó,

    Iaco.

    ResponElimina
  84. Hola Iaco, sóc la Laura.

    Només dir-te que aquest divendres no podrem venir ni l?anna ni jo. Aleshores, el seguent també tenim classe, hem de grabar alguna cosa més, fer valoració...? I per últim, la presentació és el 19 no?

    Un petó! Laura.

    ResponElimina
  85. Hola Laura,

    Cap problema però us trobarem a faltar!!!
    Per cert, l'estrena és el dia 19 de juny a les 18h a la Bilioteca Mercè Rodoreda!
    Aquest cap de setmana faré una entrada per explicar-ho millor!!

    Estaria bé que fessim una presentació de com hem fet la peli, els passos que hem seguit, el guió, les músiques, la filmació...

    Hi haurà molta gent i per suposat que podeu convidar els vostres amics i amigues, família...

    Una abraçada i fins el dimarts 19!!!

    Iaco.

    ResponElimina
  86. Hola! Torno a ser la Laura!

    Doncs el divendres 8 de juny també ens veiem tot i que haguem acabat de grabar?
    I sisi, el dia 19 estaré alla!

    Laura.

    ResponElimina
  87. Hola Laura,

    No, el 8 de juny estaré tancat a casa editant!!!!
    Per cert, ara penjaré el cartell del curt al bloc!!!
    Ha quedat molt bé!!

    Ens veiem el 19 i si voleu donar-me un cop de mà per montar-ho tot a les 17,30h!!

    Un petó,

    Iaco.

    ResponElimina
  88. hola iaco soc l'abdel

    quin dia sestrena la pelicula?

    ResponElimina
  89. Hola Abdel,

    La peli s'estrena el dia 14 a l'institut però la oficial i on poden venir els amics, les amigues, la família i on estarem tots i totes és el dia 19 a les 18h a la biblioteca Mercè Rodoreda!! Ho tens escrit al cartell!!

    Fins aviat!!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Iaco el dia 19 no puc venir anire al marroc.
      el dijous me portes el dic de la pelicula.
      motes gracies.

      Elimina
  90. Hola,

    Recordeu que m'heu de dir qui sou!!!
    A veure, els DVD's no els tindré per aquest dijous sinó pel dia 19!!! No us podeu esperar un parell de dies per marxar al Marroc? La estrena del dia 19 serà molt guai i està tothom esperant per veure el que hem fet!!
    Igualment, si és absolutament impossible que vinguis, la pel·lícula la podràs trobar al bloc i quan tornis m'escrius, quedem i et porto el DVD!!
    Que et sembla?

    Una abraçada grossa,

    Iaco.

    ResponElimina
  91. tinc moltes ganas de veure com a quedat.
    se m'esta fent molt llarg la ribada del dia 19 jajajja

    un peto

    mahmuda

    ResponElimina
  92. Hola Mahmuda,

    La peli ja està acabada i ha quedat molt bé!! Ho heu fet genial tots i totes!! A mi també se'm està fent llarg esperar fins el 19 però haurà valgut la pena!!

    Un petó i moltes gràcies per tota la feina que has fet!!

    Iaco.

    ResponElimina
  93. gracies a tu, que sense tu res agues sigut posible.

    tambe gracies per no ferme cas, quan te dit : que no presentes la peli en el dia de les orles :).

    un peto, fins el dimars

    ResponElimina
  94. Hola Mahmuda,

    Ets un sol de debo!!!! Espero que t'hagi agradat la pel.lícula!
    Ens veiem el dimarts a les 17,30h!!

    Moltes gràcies per tot!!!

    Iaco.

    ResponElimina
  95. Laco Hola sóc la Souhayla ho sento molt per no puguer venir perque no m'havia enterar te res ho sento molt ya tens el meu correu u ya parlarem vale
    GRACIAS Y M'AGRADAT FER AQUESTA ACTIVITAT AMB TU DE VERITAT :)

    ResponElimina
  96. Hola Souhayla,

    Me'n alegro molt que t'ho hagis passat bé fent el taller!!
    El dimarts ens veurem oi?? Tinc les pelis per donar-vos i vull despedir-me de tots i totes!!!!

    Un petó i moltes gràcies!!
    Fins dimarts,

    Iaco.

    ResponElimina
  97. SI sense dupte fins el dimart
    una abraçada
    GRACIES PER TOT

    ResponElimina
  98. Hola,

    suposo que ets la Souhayla no?
    Perfecte!! Ens ceiem el dimarts que tinc ganes de veure'us i felicitar-vos per la feina que heu fet durant tot aquest femps!!

    Una abraçada gegant i gràcies a tu!!

    Iaco.

    ResponElimina
  99. Hola
    Iaco ho sento molt ma passat una cosa el dimarts i no he pogut venir ho sento.Em podries donar el teu correu sius plau?
    gracias una abraçada

    ResponElimina
  100. Hola,

    M'hauries de dir qui ets no?? I el meu correu no el posaré aquí, com comprendràs tothom pot entrar al bloc i aleshores tothom podria tenir el meu correu electrònic!!
    És important que entengueu això: A internet heu d'anar amb compte de posar el vostre correu, fotografies... ja que tothom pot accedir-hi i això a vegades us pot suposar problemes pel fet que algú que no voleu pugui tindre informació vostre!!!

    Si vols el meu correu o la Mònica o la Montse el tenen, o sinó pots acostar-te al Nus ells te'l donaràn!!!

    Una abraçada grossa i espero que ho entenguis!!!!

    Iaco.

    ResponElimina
  101. ho sentoo no he possat el meu nom soc la souhayla si si ho antec perfectament peroque aixo pasa molt amb aixo del correu
    adeww unaa abraçadaa
    ADEWW
    SOUHAYLA

    ResponElimina
  102. Hola Souhayla,

    Ja m'imaginava que eres tu!! Gràcies per entendre-ho i estic segur que els curs que ve ens anirem veient per l'institut!!

    Una abraçada molt grossa i espero que t'hagi agradat la peli!!

    Molt bones vacances,

    Iaco.

    ResponElimina
  103. Hola Iaco
    Sóc la souhayla estic molt contenta d'haver participat en aquella peli tan bonica que hem fet entre tots y la hem fet espectacular espero que t'hagin anat bé les vacances espero veuret aviat una abraçada molt fortaa
    t'estimeme Iaco
    SOUHAYLA

    ResponElimina
  104. Hola Souhayla,

    Celebro que t'agradés tant fer aquest projecte!!
    A mi les vacances m'han anat molt bé, i a tu? Que has fet?

    Jo també m'ho vaig passar molt bé amb vosaltres i no et preocupis que segur que ens tornem a trobar aquest any per l'institut!!!

    Una abraçada!!!!

    Iaco.

    ResponElimina
  105. ola soc zoher i ya e fet les deures

    ResponElimina
  106. Hola Zoher,

    Que vol dir que has fet els deures?
    No són deures. La pel·lícula és una cosa que la fem entre tots i totes i cadascú ha d'aportar coses per tirar-ho endavant!!
    Es tracta d'enviar alguna idea o alguna cançó!!

    Va, envia'm alguna de les dos coses!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ola soc zoher y como tiene q ser de q como de orquesta eso no esque nose que poner

      Elimina
  107. ola iaco ya te le puesto y ahora e fet les deures contestame

    http://www.youtube.com/watch?v=rYEDA3JcQqw

    ResponElimina
  108. Hola Zoher,

    Ara si! Fantàstic!
    Poso la cançó a la pestanya de Banda sonora per la pel·lícula!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Iaco soc la Aicha del Salvador i Pedrol
      t'envio una canço per la peli
      http://www.youtube.com/watch?v=QDHAORJ42iM
      Ja he fet als deures

      Elimina
  109. Hola Iaco soc la Jamila de Ferrer i Guardia
    T'envio una canço per la peli
    http://www.youtube.com/watch?v=2SaTHElHJVI&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=b_k4CfJvjNk&feature=related
    Ja he fet els deures Iaco
    una abraçada fins divendres
    :)

    ResponElimina
  110. Hola Aicha i Jamila,

    Ara poso les cançons que heu enviat a la pestanya de "Banda Sonora"! No sé però si són molt adequades per la pel·lícula...
    Moltes gràcies per comentar i penseu que això no ho fem com a deures sinó per aprendre, passar-ho bñe i poder compartir una activitat amb altres nois i noies!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
  111. hola Iaco soc Hatim
    k tal be tot va be estic buscan a la musica de la pelicula aquesta no te precopes

    ResponElimina
  112. hola Iaco jo soc hatim
    es aquesta canço de la pelicula
    http://www.youtube.com/watch?v=TeVamrHr4Sg

    ResponElimina
  113. Hola Hatim,

    Gràcies per la música i per comentar al bloc!!
    Ara mateix penjo la teva cançó a la pestanya de "Banda sonora" però no sé si s'hi adiu molt amb la pel·lícula que estem pensant...

    Una abraçada i fins divendres que ve!!

    Iaco.

    ResponElimina
  114. Hola Iaco sóc la Souhayla et deixo aqui una canço que m'agrada molt i espero que us agradi.
    http://www.youtube.com/watch?v=jCya1yiFFP4
    Una abraçada fins el divendres :)

    ResponElimina
  115. Hola Souhayla,

    Moltes gràcies per la cançó!! A mi també m'agrada molt aquesta cançó i crec que podria anar a la part en que la parella estan junts a la cova!
    No ho sé? En parlem aquest divendres i a veure si els teus companys i companyes també hi estan d'acord!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
  116. Iaco! Sóc la Laura!

    Aquesta cançó m'agrada molt i he pensat que potser aniria alguna part durant les imatges inicials que el pare cuina.

    http://www.youtube.com/watch?v=dzY0-I4Gq5w

    Ahh, que se'm oblidava: Bon Nadal i Feliç any nou!!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  117. Hola Laura,

    Què ràpida!!!! Ara la penjo a la pestanya de "Banda Sonora" i al inici del guió!!
    Penjo però una versió subtitulada perquè el què diu la cançó em sembla que s'ajusta bastant amb el tema de la peli! Genial!!

    Per cert, si fessis d'actriu principal podries venir tots els divendres o tens curset??

    Una abraçada forta i bones vacances!!!

    Iaco.

    ResponElimina
  118. Iaco, sóc la Laura!

    A veure, li hauria de preguntar al meu pare, perque no tinc curset però si que he de pujar al Pirineu per fer pràctiques, aleshores nosé la hora en que marxaria. Ho pregunto i el pròxim dia et dic algo!

    Per cert, la cançó que hi ha penjada de Txarango també m'agrada molt!

    Bones festes!!

    ResponElimina
  119. Ok Laura!!

    El divendres 11 en parlem!!!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
  120. Hola Iaco
    soc Mahmuda

    t'envio averure si en pot servir per la pelicula

    http://www.youtube.com/watch?v=o6Qh4QImjxA

    ResponElimina
  121. Hola Mahmuda,

    La cançó m'ha agradat molt però no sé ben bé a on podria anar!!
    Potser pel "Making Off" del final... Ara la penjo a la pàgina de "Banda Sonora" i a veure que els sembla als companys i companyes!!

    Moltes gràcies per enviar la cançó i ens veiem el divendres!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
  122. Hola Iaco! Soc la Laura,

    Segurament el divendres que ve nopodre venir depenent d'on haguem de anar a rodar, pero ja et dire alguna cosa mes edavant.

    I per una altra banda,m em podries passar aquell tall que vam grabar de la mahmuda? Si creus que pot cabre en un email, tel passo i sino ja portare un pen el divendres i mel passes.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  123. Hola Laura,

    No passa res si no pots venir divendres ja que encara no tenim ACTOR i per tant no podem filmar encara!!!!!!!
    Per altra banda, si que hi cap el tall de la Mahmuda en un mail ja que pesa 4MB. Si em dones el teu mail te l'envio.

    Una abraçada i sort amb el treball de recerca,

    Iaco.

    ResponElimina
  124. Hola Iaco, sóc la Laura!

    El meu correu és l_pique@hotmail.com

    No corre pressa pero com abans el tingui millor! I pel que fa a la falta d'actor... quina pua! Amb el guió ja acabat i sense actor:(

    Una abraçada!

    ResponElimina
  125. Hola Laura,

    Ja te l'he enviat!! L'actor està a punt de caure ja que tenim el contacte d'un noi que és ballarí i actor amateur que segurament estaria interessat a fer-ho però encara haig de confirmar-ho!!! A veure si tenim sort!!

    Una abraçada grossa,

    Iaco.

    ResponElimina
  126. Hola iaco soc L'Ary, Aquesta tarda em d'anar al nus?
    :)

    ResponElimina
  127. Hola Ari,

    Sí, avui és important quee vingeu perquè hi ha moltes novetats i repartirem també els guions!

    Fins ara,

    Iaco.

    ResponElimina
  128. vale, a las 5:30??
    Fins Ara:)

    ResponElimina
  129. Hola Iaco , al final grabem o no, perque esta caient una d'aigua increible.

    Soc l'Alfonso

    ResponElimina
  130. Hola Alfonso,

    Ho sento per no haver-te contestat fins ara! Sí, hem filmat tant divendres com dissabte i no has vingut!!
    Què t'ha passat?

    Bé, espero que aquest proper divendres si que vinguis!

    Una abraçada,

    Iaco.

    ResponElimina
  131. Hola Iaco , soc l'Alfonso
    Com han anat les vacances ? Espero que ve , ja m'he enterat que fem 3a edició del Projecte 7é art i estic impacient per començar , bé ens veiem a l'institut.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  132. Hola Alfonso!!

    Les vacances bé però una mica curtes aquest any! Tu que tal?
    Siiiiiiii, d'aquí res comencem la 3a edició amb guió nou, peli nova, gent nova i càmera nova també!!!!
    Per cert, aquest any volem que sortiu més nois i noies a fer d'actors i d'actrius al curt!!

    Ens veiem aviat per l'institut!!

    Una abraçada grossa,

    Iaco.

    ResponElimina